دانلود بازی و نرم افزار PC ,آندروید, ,ویندوز فون و ....

تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 14:54 - شنبه 11 آذر 1391برچسب:تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1,0,

 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی خاطره انگیز GTA2 (یادش بخیر)

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 19:15 - جمعه 10 آذر 1391برچسب:دانلود بازی خاطره انگیز GTA2,

 

به جرات میتوان گفت یکی از پرطرفدار ترین بازی های ساخته شده تا به امروز ، سری بازی های GTA می باشد . این بازی که نام کامل آن Grand Theft Auto میباشد ، تا کنون در 4 نسخه اصلی (به علاوه چندین ورژن مکمل مانند سن آندریاس ) منتشر شده است که بخش زیادی از محبویت این بازی از نسخه ی دوم این بازی به دست آمد !
امروز برای شما بازدیدکنندگان عزیز یک بازی خاطره انگیز رو معرفی خواهیم کرد که مطمئنا از دیدنش به وجد خواهید آمد ! در سال 1999 نسخه دوم بازی GTA منتشر شد که مورد استقبال عجیبی واقع شد و همین موضوع آغازی بود بر تولید سری های بعدی این بازی .
محبوبیت بازی gta2 بسیار بالا بود اما کم کم با ورود ویندوز xp به خانه ها و گسترش آن و این نکته که gta2 فقط در ویندوز 98 قابل اجرا بود کم کم این بازی ، در عین محبوبیت بالا ، به فراموشی سپرده شد.
چند وقتی هست که فایل مکملی برای این بازی ساخته شده که اجرای این بازی را در ویندوز xp و حتی در ویندوز محبوب 7 ممکن میسازد. از تاریخ انتشار این patch (در سایت های غیرفارسی) مدت زمان نسبتا زیادی میگذرد اما به دلیل عدم انتشار آن در سایت های فارسی هنوز خیلی ها از وجود آن بی خبرند .
سایت میهن دانلود افتخار ارائه ی این بازی رو با حجم فوق العاده کم 35 مگابایت همراه با فایل pach دارد در حالی که در هیچ سایت فارسی زبانی این بازی رو همراه با فایل patch ، آن هم با حجم کمتر از 300 مگابایت پیدا نخواهید کرد.

داستان بازی از این قرار است که در طول بازی به شما ماموریت هایی سپرده خواهد شد که شما باید آنها را به سرانجام برسانید . برای مثال یک بار باید یک فرد رو به قتل برسانید ، یک بار باید یک ماشین را نابود کنید ، یک بار از یک بانک سرقت کنید و ....
بازی به صورت semi-3D ساخته شده و طراحی و امکاناتی که در بازی به شما داده خواهد شد و روانی گیم پلی بازی ، این بازی رو به شدت دلنشین خواهد کرد به طوری که بعد از این همه سال هم از انجام این بازی لذت خواهید برد . 

دانلود رایگان به همراه عکس از محیط بازی و ویژگی ها در ادامه مطلب ....


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی کم حجم Charm Tale Quest

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 13:29 - چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:دانلود بازی Charm Tale Quest,

 Charm Tale Quest – یک بازی کم حجم و زیباست که در آن شما می بایست زنجیره ای از حلقه های رنگی را بسازید و با دست آوردن امتیاز دشمنان غیر عادی خود را شکست دهید.در این بازی شما در هر نوبت با حرکت دادن حلقه ها و همرنگ کردنشان در کنار یکدیگر امتیاز کسب می کنید.در ادامه مطلب می توانید تصاویری از بازی و لینک دانلود را مشاهده نمایید.امیدواریم از این بازی لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی فکری و مرموز در سبک هیدن آبجکت جهان شگفت Wonder World

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 22:3 - یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:بازی فکری و مرموز در سبک هیدن آبجکت جهان شگفت Wonder World ,

 

Wonder World یا همان جهان شگفت یک بازی بسیار جذاب و فکری در سبک Hidden Object بوده که میبایست با تفکر و تمرکز به گشودن رموزی که در بازی نهاده شده بپردازید. داستان بازی در مورد شخصی به نام جسیکا بوده که پس از فوت همسرش متوجه می شود که روح او دزدیده شده و وی در عذاب است. او تصمیم می گیرد تا با سفر به سرزمین های متروکه و حل معما های طرح شده توسط جادوگر به همسرش کمک کند تا در آرامش باشد. Wonder World در قالب 50 مرحله متفاوت و متنوع بوده و با حجم و گرافیک مناسبی که دارد بسیار سرگرم کننده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

نسخه جدید بازی شگفت انگیز خوک های بد Bad Piggies 1.1.0 برای PC

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 21:35 - یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:,

 

همان طور که می دانید Bad Piggies یا همان خوک های بد عنوان شاهکار جدید شرکت معروف ROVIO بوده که در آن به خوک ها کمک می کنید تا نقشه های خود را عملی سازند. در ابتدای بازی چندین وسیله از جمله چرخ , بمب و… در اختیارتان قرار میگیرد تا به وسیله آن ها خوک هارا به مکان مورد نظر انتقال دهید. هم چنین سرعت عمل و زمان انتقال در عملکرد بازی بسیار موثر است. Bad Piggies فوق العاده اعتیاد آور بوده و با گرافیک مناسبی که دارد بسیار سرگرمتان می کند. امید است با دریافت نسخه جدید این بازی ( 1.1.0 ) نهایت لذت را از آن ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی بسیار پر هیجان و جادوئی باد خاکستری Emberwind

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 17:40 - چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,

این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار جذاب و مهیج با سبکی دو بعدی و پرشی با نام Emberwind برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. در این بازی میبایست به مبارزه با موجودات بند انگشتی که قصد نابودی سرزمینتان گرندل را دارند با استفاده از سلاح های جادوئی و سوار بر جغدی , بپردازید. شخصیت اصلی بازی شخصی به نام کیندل الدروود نام داشته که خواستار آزادی و صلح و دوستی در دهکده ی کوچکش است و برای آن بسیار تلاش می کند. Emberwind با گرافیک و حجم بسیار مناسبی که دارد می تواند ساعت ها سرگرمتان کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی جدید و خارق العاده Angry Birds Star Wars 1.0.0 – کامپیوتر

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 16:46 - چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و اولین نسخه از سری جنگ ستارگان یا همان Star Wars بازی فوق العاده محبوب Angry Birds منتشر شد ! در این نسخه از بازی تغییرات بسیاری از جمله محیط متفاوت , شکل و ظاهری جدید از پرندگان ایجاد شده است. Angry Birds Star Wars بر اساس رمانی مشهور به نام Star Wars که بعد ها بازی و فیلم آن نیز منتشر شد , ساخته شده است. در نسخه جدید , نوع پرتاب پرندگان به وسیله لیزر صورت می گیرد و میبایست خوک هایی که ظاهری ترسناک و فضایی داشته و دشمن دیرینه پرندگان اند را نابود سازید. این نسخه از بازی Angry Birds برای کامپیوتر و همراه با کرک بوده و می توانید از تمامی مراحل آن لذت ببرید.

    برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی کامپیوتر هدایت گله - Meum Trail 1.0 PC Game

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 14:26 - چهار شنبه 14 مهر 1391برچسب:بازی کامپیوتر هدایت گله - Meum Trail 1,0 PC Game,

 اگر دوست دارید گله داری را تجربه کنید پس بازی Meum Trail بازی هدایت گله را که سایت دانلود رایگان آن را به اشتراک گذاشته از دست ندهید. شما باید در این بازی گله داری حیوانات پشمالویی را که در تله افتاده به عهده داشته باشید. باید آن ها را راهنمایی کنید و از آنها به خوبی حفاظت کنید تا بتوانند به سلامت به مقصد خود برسند. شما باید مسیری را که در هر مرحله برای گله شما مشخص شده است به سلامت طی کنید و از آن خارج شوید تا بتوانید به مرحله بعدی راه پیدا کنید. در بازی کامپیوتر هدایت گله شما میتوانید شهرهای باستانی را در راه های خود پیدا کنید و حیوانات موجود در آنها را بازسازی کنید و با خود همراه سازید. شما همچنین باید پازل ها و معماهای جالب و منحصر به فردی را حل کنید تا بتوانید ادامه مسیر خود را باز نمایید. امیدواریم گله دار خوبی باشید.

بازی کامپیوتر هدایت گله - Meum Trail 1.0 PC Game

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی ساخت اهرام مصر - The TimeBuilders Pyramid Rising 2 v0.0.1.5519 PC Game

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 14:23 - چهار شنبه 13 مهر 1391برچسب:بازی ساخت اهرام مصر - The TimeBuilders Pyramid Rising 2 v0,0,1,5519 PC Game ,

 علاقمندان به بازی های استراتژیک و ماجراجویی بازی ظهور اهرام را که دانلود رایگان به اشتراک گذاشته است را از دست ندهید. فرعون بزرگ و دوستانش تصمیم دارند تا در یک اقدام ماجراجویانه و حماسی شما را در یک سفر در طول رود بزرگ نیل قرار دهند. این تصمیم از وقتی شکل گرفت که کشیشی به نام هاپو پاپیروس باستانی و قدیمی را کشف کرد که در آن نوشته بود که قرن هجدهم آخرین قرن برای سرزمین مصر خواهد بود. این کشیش همچنین دریافته بود که برای نجات جان پادشاه باید هشت معبد باشکوه ساخته شود. این معابد باید به گونه ای با سرعت ساخته شوند که قبل از اینکه چرخه چهار قمر به پایان برسد ساخت این معابد نیز به اتمام رسیده باشد. در اینبازی ساخت اهرام مصر شما باید کارهایی مثل استخدام کارگران، مدیریت منابع، ساختن ساختمان و جمع آوری سنگ، دفع حملات تمساح و ... را انجام دهید!

بازی ساخت اهرام مصر - The TimeBuilders Pyramid Rising 2 v0.0.1.5519 PC Game

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی موجودات ناز در مرگ با خشونت - Cute Things Dying Violently 1.0

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 14:18 - چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:بازی موجودات ناز در مرگ با خشونت - Cute Things Dying Violently 1,0,

 Cute Things Dying Violently یک بازی کم حجم ولی سرگرم کننده است که سایت دانلود رایگان نسخه معتبر بازی کامپیوتر آن را برای عموم به اشتراک گذاشته است. بازی موجودات ناز در مرگ با خشونت میتواند برای تمامی سنین سرگرم کننده باشد. شما باید موجودات ریز را از مکانی که قرار دارید خارج کنید، برای اینکار به کمک آیتم هایی که در اختیار دارید باید موجودات را به سمت در هدایت کنید. هر موجودی که از در خارج میشود 1 امتیاز به شما اضافه میشود. بازی دارای 6 سطح پر از چالش های تشنه به خون و یک غول آهنین است. در این بازی 24 دستاورد وجود دارد که شما باید همه آنها را بدست آورید. همچنین دارا بود قابلیت built-in level editor از ویژگی های این بازی است که شما به کمک آن میتوانید برای خود مراحلی بسازید و به بازی بپردازید.

بازی موجودات ناز در مرگ با خشونت - Cute Things Dying Violently 1.0

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی زیبای To the Moon کم حجم

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 13:20 - دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:دانلود بازی To The Moon ,

 اینبار با یک بازی جذاب دوبعدی و فکری جدید در خدمت شما دوستان هستم.نام این بازی To the Moonهست و یک بازی فکریه.شما در این بازی باید معماهای گوناگون رو حل کنید و با استفاده از هوش و فکر خودتون مراحل رو پشت سر بزارید.گرافیک بازی زیبا طراحی شده و گیم پلی بازی شما رو چندین ساعت مشغول خواهد کرد! دانلود بازی و پیشنمایش بازی در ادامه ی بازی از سایت بازی دی ال.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی زیبای Costume Quest

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 11:23 - جمعه 7 مهر 1391برچسب:دانلود بازی زیبای Costume Quest,

 

 

بازی مهیج و زیبای Costume Quest


بازی جدید و بسیار زیبای Costume Quest که توسط کمپانی Double Fine Productions آن را ساخته و THQ آن را برای PC به تازگی عرضه کرده است ، قرار نبود که این بازی بر روی PC منتشر شود و ابتدا شاهد انتشار نسخه از آن بر روی شبکه PSN بودیم اما سازندگان آن در یک اقدام عجیب این بازی را نیز برای کامپیوتر تولید کردند ، بازیدارای سبک کارتونی RPG است که می تواند برای کسانی که تا به حال این گونه بازی ها را تجربه نکردند باشد ، داستان بازی در مراسم هالویین شروع می شود که یک خواهر و برادر هستند که به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آنها ربوده می شود و داستان بازی ادامه می یابد ، این خواهر و برادر هرکدام توانایی خاص و منحصر به فردی دارند که در حین بازی متوجه آنها خواهید شد. وطن دانلود این بازی جذاب کارتونی را برای دوستان عزیز بر روی سایت قرار داده است تا دانلود کرده و از آن لذت ببرید. امیدواریم که مورد پسند کاربران عزیزوطن دانلود قرار بگیرد. 

تصاویری از این بازی و دانلود  در ادامه مطلب مشاهده می کنید.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی جمجمه سیزدهم 13 th Skull

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 11:16 - جمعه 7 مهر 1391برچسب:دانلود بازی جمجمه سیزدهم 13 th Skull,

 

 

بازی فکری و پازل 13th Skull

Mystery Case Files: 13th Skull

 

با توجه به علاقه کاربران به دانلود بازی های کم حجم و جذاب، امروز قصد داریم تا بازی جدید از دستهبازی های معمایی را از شرکت قدرتمند Big Fish Games منتشر کنیم. این بازی معمایی و قدرتمند، دارای سبک و ژانر مشابهی است و اگر در ادامه مطلب به تصاویر این بازی دقت نمائید متوجه می شوید که می بایست حتما آن را دانلود کنید.

از قابلیت های جالب این بازی پازل، بازی های Bonus در صورت تمام کردن اصل بازی است. موسیقی بازیبسیار هیجان انگیز است. استفاده از راهنمای بازی در هنگامی که مراحل بازی خیلی پیچیده می شود امکان پذیر است. همچنین مجموعه ای از کارهای هنری با عنوان Behind-the-Scenes Concept Art وجود دارد، که می توانید مشاهده کنید. درجه این بازی T است و همانطور که گفته شد توسط کمپانی Big Fishتولید شده است. بنابراین به دوستداران بازی های فکری، توصیه می کنیم این بازی 15 ساعته را در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود نمایند. امیدواریم که این بازی مورد علاقه دوستداران و کاربران عزیز سایت وطن دانلود قرار بگیرد.

 

 دانلود دز ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی هیجان انگیز و کم حجم دفاع از قلعه Master Of Defense

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 13:1 - پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب:دانلود بازی هیجان انگیز و کم حجم دفاع از قلعه Master Of Defense ,

 


Master Of Defense یک بازی استراتژیکی و فوق العاده جذاب با حجمی کم بوده که با مراحل بسیار متنوعی که دارد بسیار اعتیاد آور است. در این بازی شما میبایست از قلعه ای که بنا می کنید به طور خاصی محافظت کنید. موجودات عجیب و غریب و خطرناکی به سمت زمین های شما هجوم می آورند و قصد نابودیتان را دارند. در بخش های مختلفی از جاده و راه های منتهی به شهر باید برج هایتان را بنا کید و از مردم در برابر این موجودات دفاع کنید. برج های مراقبت دارای 5 نوع محتلف بوده که هر یک از آن ها نقطه ضعف و قوطی در مقابل هیولا های مهاج دارند. امید است با دریافت و استفاده از بازی Master Of Defense لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی American Lowriders برای PC

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 19:40 - چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:دانلود بازی American Lowriders برای PC,

American Lowriders نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و … را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .

 

American Lowriders دانلود بازي American Lowriders براي PC

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی اکشن و مهیج دلتا فورس Delta Force 3 Land Warrior

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 18:54 - دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:دانلود بازی اکشن و مهیج دلتا فورس Delta Force 3 Land Warrior ,

 


سری بازی های Delta Force از چندین سال پیش یکی از محبوب ترینو پر طرفدار ترین ها در میان بازی خور ها بوده که هنوز هم هنوز است خاطره خوش نسخه های اولیه این بازی از خاطره ها پاک نشده است. نسخه سوم این بازی Land Warrior نام گرفته گرافیک بسیار مناسبی نسبت به نسخه های قبلی داشته و در قالب جنگ های چریکی دنبال می شود. هم چنین افزوده شدن سلاح های جدید و متنوع باعث برتری این نسخه از نسخه های قبلی شده است. در بازی Delta Force 3 Land Warrior شما می بایست به ماموریت های مختلفی رفته و عملیات های بسیاری انجام دهید تا به هدف نهایی خود برسید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی بسیار جذاب و اکشن Devastation Zone Troopers

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 18:51 - دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:دانلود بازی بسیار جذاب و اکشن Devastation Zone Troopers ,


Devastation Zone Troopers یک بازی بسیار مهیج و جذاب در سبک اکشن و سوم شخص بوده که داستان آن در مورد شخصیتی انسانی بوده که با سرعت عمل و دقت و شجاعت بسیار از سیاره خود دفاع می کند. امپراطوری ماکای هنگامی که سیاره شما در آرامش به سر می برد یکباره به سمت شما هجوم می آورد و قصد نابودیتان را در سر دارد. با ایفا کردن نقش شخصیت اصلی بازی به مبارزه با این ظالمان با استفاده از انواع سلاح ها و تجهیزات متنوع و قدرتمند می پردازید. بازی Devastation Zone Troopers علی رغم حم پایینی که دارد از گرافیک بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای 50 مرحله متفاوت می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی فیزیکی Smuggle Truck v1.0

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 18:34 - دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:بازی فیزیکی Smuggle Truck v1,0,

 Smuggle Truck

این روزها بازی هایی که با پیروی از قوانین فیزیکی ساخته می شوند طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که پرندگان خشمگین را می توان پایه گذاران نوین آن دانست . حال اگر شما نیز از انجام چنین بازی هایی لذت می برید پیشنهاد می کنیم بازی Smuggle Truck را نیز از دست ندهید . در این بازی شما راننده یک کامیونت هستید که می بایست مسیری را طی کرده و در طول راه از موانعی که وجود دارد به گونه ای عبور کنید که مسافرانی که در پشت ماشین شما نشسته اند به بیرون پرتاب نشده و از بین نروند ! یا آنهایی که در موانع به بالا پرتاب می شوند را بتوانید با کم یا زیاد کردن سرعت دوباره سوار کنید . این بازی بر خلاف گرافیک بسیار زیبایی که دارد بسیار کم حجم بوده و می تواند لحظات بسیار شادی را برای شما به ارمغان آورد .

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» تبلیغات ( 1398/07/13 )
» دانلود نرم افزار عکس هاShots 4.2.1 برای آندروید ( 1394/07/13 )
» دانلود پلیر حرفه ای jetAudio Music Player Plus v6.2.0 برای آندروید ( 1394/07/08 )
» دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Advanced Download Manager pro v5.0.1 برای آندروید ( 1394/07/07 )
» دانلود نرم افزار یادداشت برداری Evernote 7.2 build 1072034 برای آندروید ( 1394/07/07 )
» دانلود برنامه LINE Launcher 2.0.95 برای آندروید ( 1394/07/06 )
» دانلود نرم افزار تلگرام Telegram 3.2.2 برای آندروید ( 1394/07/05 )
» دانلود نرم افزار آنتی ویروس PSafe Total 2.5.5 برای آندروید ( 1394/07/04 )
» نرم افزار رایت Nero Burning ROM 2016 17.0.00200 ( 1394/07/04 )
» دانلود بازی ماشین سواری Traffic Nation: Street Drivers 1.06 برای آندروید ( 1394/07/04 )
» دانلود نرم افزار پخش موسیقیBuMP Music Player 0.4.1 ( 1394/07/04 )
» دانلود بازی کم حجم کاوشگران مشهور برای کامپیوتر ( 1394/07/01 )
» دانلود نرم افزار ویراشگر Weave 1.3.5 برای آندروید ( 1394/07/01 )
» دانلود نرم افزار آنتی ویروس WeSecure 1.4.0.81 ( 1394/06/31 )
» دانلود بازی کلش اف لردز Clash of Lords 2 v1.0.345 ( 1394/06/30 )
» دانلود نرم افزار ضبط تماس Yallo 1.2.18.2 ( 1394/06/29 )
» دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی استیم Steam 2.0.31 ( 1394/06/29 )
» فیلم نقد و برسی گوشی هواوی Honor 4X (فارسی) ( 1394/06/25 )
» دانلود آنتی ویروس حرفه ای avast! Mobile Security 4.0.7891 برای آندروید ( 1394/05/05 )
» نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber 5.1.0 ( 1394/02/24 )
 
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 22 صفحه بعد