دانلود بازی و نرم افزار PC ,آندروید, ,ویندوز فون و ....

دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 20:2 - پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013,

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: حدود ۹۰ مگابایت 

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد ، اختصاصی دانلودها

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و … سایت دانلودها این افتخار را دارد برای فصل دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب در خدمت شما دوستان عزیز باشد . امیدواریم این انیمیشن مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 

 دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی Police Force 2 برای PC

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 17:15 - پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی Police Force 2 برای PC,

با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.

 دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی پرندگان عصبانی Angry Birds Star Wars 1.2.0

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 18:13 - چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:بازی پرندگان عصبانی Angry Birds Star Wars 1,2,0,

 

شرکت Rovio بیش از یک سال می شود که نسخه ی جدید و متفاوتی از شاهکار خود ( Angry Birds ) را با عنوان پرندگان عصبانی جنگ ستارگان ( Angry Birds Star Wars ) را برای PC عرضه کرده است. در این ورژن از بازی , پرندگان به فضا سفر می کننند و خود را به شکل کاراکتر های فیلم جنگ ستارگان در آورده اند. غلاوه بر تغییر شکل برخی از کاراکتر ها , پرندگان جدیدی نیز در این نسخه افزوده شده است تا جذابیت بازی دو چندان شود. پرنده ی اصلی این مجموعه که رنگ قرمز دارد , در نقش Luke Skywalker فیلم جنگ ستارگان ظاهر شده و شنلی مشکی رنگ بر تن کرده و دارای شمشیر معروف این شخصیت ( Lightsaber ) می باشد.

البته خوک های بدجنس نیز دچار دگرگونی کاملی شده اند و کمپانی سازنده آن ها را شبیه به شخصیت های بد فیلم اصلی ساخته است. در این نسخه از بازی پرندگان عصبانی ( 1.2.0 ) بیش از 30 مرحله ی جذاب و جدید به مجموع 140 مرحله ی دیگر اضافه شده که هر یک به شیوه خاصی طراحی شده اند. علاوه بر این تمامی مشکلات و باگ هایی که خود شرکت متوجه شده یا کاربران اطلاع داده اند , به طور کامل رفع شده اند. حال می توانید با دریافت نسخه ی جدید و همراه با کرک Angry Birds Star Wars 1.2.0 تجربه ای جدید از نابود سازی خوک ها را در فضا داشته باشید !

 

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی Private Infiltrator برای PC

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 19:17 - سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی Private Infiltrator,

 بازی "نفوذی محرمانه" یک بازی سبک آرکید می باشد که از بازی L.A Noir الگو برداری کرده و سبک طراحی بازی از این نوع می باشد.در سال ۱۸۶۷، ASB توسط یک جریان جنایی مرموز پیدا شده بود. این موضوع یک همکاری شخصی با هدف سلطه ورزی بر کل دنیا بوده است. اهداف آن به عموم مردم با استفاده از بسته بندی قانونی تجاری که وی به عنوان یک عضو اصلی داشته پوشش داده می شود. یک واقعه ی مرموز، عجیب و پرماجرای دیگر که به اندازه ی کافی برای نتیجه گیری اینکه ASB پشت یک موج جنایی اخیر، با نام WEC که یک همکاری برای جلوگیری از ASB برای رسیدن به اهدافشون بود،  حضور داشته است. این بازی از سری بازی های Stealth می باشد و نسبت به حجم کم آن از کیفیت و جذابیت قابل قبولی برخوردار است. 

   

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی گرافیکی ماشینی De-Ascend

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 16:45 - پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی گرافیکی ماشینی De-Ascend,

بازی بسیار جداب و گرافیکی هست در سبک رالی این بازی با گرافیک جذاب یک بازی زیبا به حساب می آید.دراین بازی شما می توانید ماشین و محله مسابقه را انتخاب و به مسابقه بپردازید.

 

 دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی K.Y 1 و K.Y2

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 16:18 - چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی K,Y 1 و K,Y2,

 این بازی  توسط  خودمان ساخته شده است که داری 2 نسخه این بازی است امید واریم خوشتان بیاید 

1

2

برای دانلود به ادامه مطالب بروید



دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی طناب را ببر Cut The Rope برای PC

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 17:41 - جمعه 17 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی طناب را ببر Cut The Rope برای PC,

 

طناب را ببر یا همان Cut The Rope عنوان بازی فوق العاده محبوب و جذاب بوده که نسخه های اولیه ی آن ابتدا برای سیستم عامل اندروید و سپس i-OS اتوسط شرکت ZeptoLab انتشار یافت. این بازی دارای سبکی خاص و دو بعدی بوده که گیمر را در خود غرق می کند به طوری که گذر زمان را اخساس نکند. زیرا هر یک از مراحلی که این بازی دارد , دارای شیوه های تامل برانگیز خاصی برای پیروزی بوده که آن را از بازی های هم سبک متمایز می کند. پس از ساخت بازی طنا را ببر برای سیستم عامل های موبال , حال نوبت به کامپیوتر رسیده تا کاربران کامپیوتری را نیز خوشحال کند. همان طور که می دانید داستان اصلی بازی از این قرار است که موجودی سبز رنگ از طریق پست در خانه ی شما ارسال می شود.

پس از آزاد سازی این موجود دیگر نمی توانید جلوی پر خوری های وی را در زمینه ی آب نبات ها بگیرید ! برای همین ده ها مرحله ی سرگرم کننده را پشت سر می گذارید تا در پایان هر مرحله یک آبنبات خوشمزه به این موجود برسانید. در نسخه ی PC آن کیفیت و گرافیک بازی بسیار بهبود یافته و تصویر تمام صفحه ( Full Screen ) شده است. محیط و رنگبندی بازی هر چند مرحله یکبار تغییر می کند و در اصل بسته های جدید از آبنبات برای وجود بامزه گشوده می شوند. چند بسته ی اولیه را شاید همه بتوانند باز کنند ولی پس از اینکه به مراحل میانی بازی رسیدید , به پایان رساندن تک تک مرحله ها کاری بسیار سختی خواهد بود. هم چنین باید توجه داشته باشید که در پایان هر سطح امتیاز بنده بر اساس ستاره به کاربر داده می شود که جمع کل آن ها باعث باز شدن بسته ی بعدی می شود.

 

 دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی بسیار جذاب کونگ فو خرگوش Kung Fu Rabbit- کم حجم

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 13:36 - چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:بازی بسیار جذاب کونگ فو خرگوش Kung Fu Rabbit,

 

 

 کونگ فو خرگوش یا همان Kung Fu Rabbit بازی دو بعدی و جدیدی بوده که در آن به معبد و مکان تعلیم خرگوش ها هجوم می آورند و تمامی دوستانتان را به اسارت می گیرند. به طور شانسی شیاطین فقط شما را در مدرسه رها کرده و با خود نبرده اند. این کار برایشان گران تمام خواهد شد ! زیرا به این خرگوش کمک می کنید تا با زبل با زیرکی هر چه تمام تر تمامی بخش های سرزمین خود را وجب به وجب برای یافتن دوستانش جستجو کنید. در حین انجام این کار قادرید از روی سقف های خانه ها و ساختمان های بلند قامت پرش کنید و از روی برخی دیوار ها بالا بروید. میبایست تمامی سرعت و دقعت عمل خود را به کار گیرید تا هیچ آسیبی به خرگوش های دهده تان نرسد.

این بازی چندی پیش مخصوص گوشی های موبایل عرضه شده بود که با توجه به استقبال خوب بازی خوران , نسخه ای بهبود یافته و جذاب تر از آن برای کامیوتر منتشر شد. محیط بازی کاملا شاد و به طور فانتزی طراحی شده و با تجربه Kung Fu Rabbit در یک دنیای خیالی با موجودات عجیب قدم خواهید گذاشت. خرگوش داستان ما به نظر ساده و بدرد نخور به نظر می رسد ولی از مهارت های رزمی و کونگ فو ی ویژه ای برخوردار می باشد که از این خصوصیات خود استفاده می کند تا هدف خود را عملی سازد. این بازی دارای گرافیک و حجمی بسیار مناسب همراه با موسیقی های متن بسیار دل انگیز بوده که این بازی را در نوع خود کم نظیر جلوه می دهد. امیدوارم با دریافت آن لذت برده و تجربه ای جدید از شاهکار های دو بعدی داشته باشید.

  دانلود در ادامه مطالب...

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» تبلیغات ( 1398/07/13 )
» دانلود نرم افزار عکس هاShots 4.2.1 برای آندروید ( 1394/07/13 )
» دانلود پلیر حرفه ای jetAudio Music Player Plus v6.2.0 برای آندروید ( 1394/07/08 )
» دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Advanced Download Manager pro v5.0.1 برای آندروید ( 1394/07/07 )
» دانلود نرم افزار یادداشت برداری Evernote 7.2 build 1072034 برای آندروید ( 1394/07/07 )
» دانلود برنامه LINE Launcher 2.0.95 برای آندروید ( 1394/07/06 )
» دانلود نرم افزار تلگرام Telegram 3.2.2 برای آندروید ( 1394/07/05 )
» دانلود نرم افزار آنتی ویروس PSafe Total 2.5.5 برای آندروید ( 1394/07/04 )
» نرم افزار رایت Nero Burning ROM 2016 17.0.00200 ( 1394/07/04 )
» دانلود بازی ماشین سواری Traffic Nation: Street Drivers 1.06 برای آندروید ( 1394/07/04 )
» دانلود نرم افزار پخش موسیقیBuMP Music Player 0.4.1 ( 1394/07/04 )
» دانلود بازی کم حجم کاوشگران مشهور برای کامپیوتر ( 1394/07/01 )
» دانلود نرم افزار ویراشگر Weave 1.3.5 برای آندروید ( 1394/07/01 )
» دانلود نرم افزار آنتی ویروس WeSecure 1.4.0.81 ( 1394/06/31 )
» دانلود بازی کلش اف لردز Clash of Lords 2 v1.0.345 ( 1394/06/30 )
» دانلود نرم افزار ضبط تماس Yallo 1.2.18.2 ( 1394/06/29 )
» دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی استیم Steam 2.0.31 ( 1394/06/29 )
» فیلم نقد و برسی گوشی هواوی Honor 4X (فارسی) ( 1394/06/25 )
» دانلود آنتی ویروس حرفه ای avast! Mobile Security 4.0.7891 برای آندروید ( 1394/05/05 )
» نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber 5.1.0 ( 1394/02/24 )