دانلود بازی و نرم افزار PC ,آندروید, ,ویندوز فون و ....

نرم افزار مسنجر محبوب لاین LINE Free Calls & Messages 5.0.1 – اندروید

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 12:11 - سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:LINE, LINE Free Calls & Messages 5,0,1, اپلیکیشن LINE, اپلیکیشن LINE Free Calls & Messages 5,0,1, اپلیکیشن لاین, برنامه LINE, برنامه چت, دانلود LINE Free Calls & Messages 5,0,1, دانلود اپلیکیشن Android, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود برنامه Android, دانلود برنامه اندروید, دانلود لاین, دانلود نرم افزار لاین, دانلود نرم افزار لاین برای Android, دانلود نرم افزار لاین برای اندروید, لاین, لاین اندروید, نرم افزار چت, ورژن جدید LINE,

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی High School Story مدرسه رویایی

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 20:22 - دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب: دانلود بازی جذاب برای اندروید ، دانلود بازی سرگرم کننده برای اندروید ،دانلود بازی High School Story مدرسه رویایی,

High School Story یک بازی سرگرم کننده است که شما را به دوران دبیرستان می برد و خاطرات شیرین دبیرستان را برای شما زنده می کند.

در بازی High School Story شما باید مدرسه رویایی خود را بسازید و کاری که در دوران دبیرستان انجام داده یا نداده اید را در این بازی انجام دهید.

جشن بگیرید، با دوستانتان قرار بگذارید، جزء بچه های ته کلاس بنشینید و داستان های منحصر به فرد هر یک از هم کلاسی هایتان را آزاد کنید.

بازی High School Story پر است از بازیگوشی های دوران دبیرستان. تیم مدرسه ای خود را با خود در هر مرحله ببرید و صدها ماجراجویی که در انتظار شما هستند را تجربه کنید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

نرم افزار اندروید مراقبت از چشم و سنجش بینایی Eye Care Plus

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 15:47 - یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:نرم افزار اندروید مراقبت از چشم و سنجش بینایی Eye Care Plus,

 

نرم افزار اندروید Eye Care Plus v1.5.3 برنامه ای جامع جهت مراقبت از چشم است, این برنامه تا به این لحظه توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت گوگل به خود اختصاص دهد. در این برنامه روش هایی برای تست بینایی قرار داده شده است و همچنین آموزش هایی برای تقویت چشم و آزمون هایی برای شناسایی تنبلی چشم، تست شماره عینک، تست کور رنگی و... قرار دارد, البته این موارد دلیل نمی شود که نتایج این برنامه قابل قبول است و دیگر نیازی به چشم پرشک ندارید, بلکه حتما برای نتیجه نهایی و تست باید به چشم پزشک مراجعه کنید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود برنامه SlideLock Locker قفل حرفه ای

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 14:3 - شنبه 25 بهمن 1393برچسب:دانلود برنامه امنیتی حرفه ای برای اندروید ،دانلود برنامه SlideLock Locker قفل حرفه ای,

SlideLock Locker برنامه ای عالی برای کسانی است که می خواهند از اطلاعات خود محافظت کنند.

این قفل نیاز هر گوشی اندرویدی است و با نصب این برنامه یک عمر خیال خود از حفاظت فایل هایتان راحت کنید.

با نصب این برنامه، قفل اصلی اندروید را پاک کرده و قفل خود را جایگزین می کند و مانند برنامه های حفاظتی دیگر نیست که با باز کردن قفل خود برنامه نیاز به باز کردن قفل اصلی گوشی خود باشد تا وارد گوشی شوید. این برنامه قابلیت سفارشی کردن نیز می باشد.

برنامه SlideLock Locker از طریق مطبوعات معتبری مثل Cult of Android ،Droid Life ،Android Police ،AndroidSpin معرفی و تحسین شده است.

برنامه SlideLock Locker دارای طراحی نوین و جدید می باشد که نظر هر کاربر را به خود جلب می کند.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود برنامه Instagram BETA برای ویندوز فون

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 22:4 - جمعه 24 بهمن 1393برچسب:دانلود برنامه Instagram BETA برای ویندوز فون,

Instagram یکی از بهترین و یا می توانیم بگوییم  بهترین  نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بوسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است . توسط نرم افزار اینستاگرام می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند را به وجود آورده و سپس آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

متاسفانه در این برنامه قابلیت زوم تصاویر و یا چت کردن با دیگر کاربران وجود ندارد اما با استفاده از برنامهInstamessage می توانید با دیگر کاربران اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود برنامه AVG Cleaner Battery booster بهینه ساز اندرویدی

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 21:28 - جمعه 24 بهمن 1393برچسب:دانلود برنامه بهینه ساز ویژه برای اندروید ، دانلود برنامه کاربردی برای اندروید ،AVG Cleaner Battery booster,

AVG Cleaner Battery booster برنامه ی بهینه ساز اندرویدی می باشد که برنامه ای دیگر از کمپانی معروف و نام آشنای AVG، سازنده آنتی ویروس های قدرت مند است. با نصب این برنامه روی دیوایس خود میتوانید دیوایس خود را بهینه سازی کرده و سرعت پردازش آن را بالا ببرید.

با این برنامه می توانید فایل های اضافی برنامه ها و فایل های اضافه از برنامه های پاک شده را شناسایی و حذف می کند، فایل های سنگین را شناسایی کرده و پاک می کند.

 این برنامه به شما امکان مشاهده دیتای مصرفی و حذف آن را به شما می دهد. اگر به دنبال افزایش سرعت و افزایش حجم دیوایس اندرویدی خود هستید این برنامه را دانلود کرده و نصب کنید و یک عمر به دیوایس خود سرعت ببخشید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی زیبای موج سواران مترو Subway Surfers v1.35 - نسخه ویندوزفون

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 13:32 - جمعه 24 بهمن 1393برچسب: دانلود Subway Surfers اندروید دانلود subway surfers برای اندروید دانلود بازی subway surf android دانلود بازی subway surf اندروید با پول بی نهایت دانلود بازی Subway Surfers دانلود بازی Subway Surfers 1,35,0 دانلود بازی subway surfers اندروید دانلود بازی subway surfers با پول بی نهایت دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید دانلود بازی subway surfers برای اندروید آخرین ورژن ,,

موج سواران مترو  یک بازی موبایل به گونه سکوبازی یا پرشی است.این بازی توسط شرکت کیلوو و شرکت خصوصی سیبو گیمز توسعه داده شده است. این بازی موبایل برای پلتفرم های آی‌اواس, اندروید و ویندوز فون در دسترس است که در این بخش نسخه ویندوز فون این بازی را گذاشته ایم...

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی سونیک Sonic Dash v2.0.1.Go – اندروید

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 12:51 - جمعه 24 بهمن 1393برچسب:بازی Android, دانلود بازی Android, دانلود بازی Sonic Dash v2,0,1,Go, دانلود بازی Sonic Dash v2,0,1,Go برای Android, دانلود بازی Sonic Dash v2,0,1,Go برای اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی سونیک, دانلود بازی سونیک برای Android, دانلود بازی سونیک برای اندروید,

تا به امروز بازی های مختلفی از کمپانی سگا در زمینه ی سونیک را معرفی کرده ایم که با استقبال خود کاربران روبرو گردیده است، امروز نیز پس از مدت ها قصد معرفی یکی از هیجان برانگیزترین و لذت بخش ترین بازی سونیک با نام Sonic Dash را داریم که با عنوان “تا چه حد می تواند به عنوان سریع ترین خارپشت جهان بدوید!؟” در این بازی شما در نقش گربه ی دوست داشتنی و معروف سونیک باید تا می توانید بدوید و حلقه ی های موجود در مسیر را برای باز کردن شخصیت ها و آیتم های جدید جمع آوری نمایید! انواع موانع مختلف و حیوانات متعدد در مسیر حرکت وجود دارند که می بایستی با لمس و کشیدن صفحه به سمت بالا با چرخش از آن ها عبور کنید و به سلامت مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی SpongeBob: Sponge on the Run باب اسفنجی دونده

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 12:51 - چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:دانلود بازی جدید برای اندروید ، دانلود بازی سرگرم کننده برای اندروید ، دانلود بازی ماجرایی برای اندروید,

 

برنامه باب اسفنجی را که خاطرتان می آید؟ برنامه کودک باب اسفنجی طرفداران بسیاری دارد، حتی از بین بزرگسالان! طرفداران بازی های کودکانه، وقتی بفهمند که بازی SpongeBob: Sponge on the Run بر اساس برنامه کودک باب اسفنجی ساخته شده است، بسیار خوشحال خواهند شد!

در بازی SpongeBob: Sponge on the Run باب اسفنجی و Plankton برای پیدا کردن فرمول گمشده Krabby Patty باهم وارد یک مسابقه می شوند. این فرمول جایی نیست جز Bikini Bottom، شهر دریایی باب اسفنجی!

در بازی SpongeBob: Sponge on the Run شما همراه با باب اسفنجی بدوید، پرواز کنید و حتی با Plankton بپرید!

دانلود در ادامه مطلب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود برنامه PPSSPP Gold اجرای بازی های PSP بر روی اندروید

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 15:57 - سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:PPSSPP Gold - PSP emulator, PPSSPP Gold - PSP emulator android, PPSSPP Gold - PSP emulator apk, PPSSPP Gold - PSP emulator v0,9,7,2, PPSSPP Gold - PSP emulator v0,9,7,2 android, PPSSPP Gold - PSP emulator v0,9,7,2 apk, PPSSPP Gold - PSP emulator برای اندروید, PPSSPP Gold - PSP emulator مخصوص اندروید, PPSSPP Gold - PSP emulator مخصوص گوشی های اندروید, اجرای بازی های پی اس پی بر روی اندروید, اجرای بازی های پی اس پی بر روی اندروید برای اندروید, اجرای بازی های پی اس پی بر روی اندروید لینک مستقیم, اندروید PPSSPP Gold - PSP emulator, دانلود بازی اندروید PPSSPP Gold - PSP emulator, دانلود برنامه PPSSPP Gold - PSP emulator, دانلود برنامه اجرای بازی های پی اس پی بر روی اندروید,

PPSSPP تنها امولاتر کنسول بازی دستی شرکت سونی یعنی PSP برای اندروید می باشد. نصب این برنامه به شما این امکان را می دهد که بازی های PSP را بر روی دیوایس اندرویدی تان اجرا نمایید. این امولاتور محدودیتی از نظر سایز صفحه ندارد و قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد.

البته PPSSPP همه ی بازی های PSP را پشتیبانی نمی کند اما بسیاری از آن ها را بدون هیچ مشکلی اجرا می کند. برای اجرای بازی ها باید از لوح فشرده بازی PSP یک ایمیج با فرمت .ISO یا .CSO تهیه کنید و آن را درون کارت حافظه گوشی یا تبلت تان کپی نمایید.

توجه داشته باشید که دستگاه هایی که پردازنده آن ها از نوع ArmV6 می باشد برای اجرای این بازی ها با مشکلات فراوانی روبرو خواهند شد و برای اجرای صحیح بازی ها پردازنده های جدیدتر توصیه می شوند.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود Google Translate برای ویندوز فون

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 15:45 - سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:دانلود Google Translate برای ویندوز فون,

 نسخه آیکون 2.2 بروز و اشکالات رفع.

شکستن موانع زبان با گوگل ترجمه:

• ترجمه 80 زبان
• گوش دادن به ترجمه خود را صحبت با صدای بلند
• به طور مستقیم ترجمه گفتار و دست خط
• نمایش نتیجه های فرهنگ لغت برای کلمات یا عبارات تک

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود نرم افزار ارسال فایل توسط وای فای SHAREit برای ویندوز فون

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 15:40 - سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:دانلود نرم افزار ارسال فایل توسط وای فای SHAREit برای ویندوز فون,

بوسیله این نرم افزار نه تنها با ویندوزفون، بلکه با گوشی های اندروید و ای او اس نیز میتوان فایل ارسال کرد.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود نرم افزاز جی میل Gmail برای ویندوز فون

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 15:26 - سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار جیمیل ( Gmail ) برای ویندوز فون ۸,برنامه Gmail براي ويندوز فون,برنامه جیمیل براي ويندوز فون 8,جیمیل براي ويندوز فون 8,دانلود نرم افزار هاي ویندوز فون 8,دانلود نرم افزار ویندوز فون 8,دانلود نرم افزار گوشي ویندوز فون 8,نرم افزار Gmail براي ويندوز فون 8,نرم افزار Windows Phone 8,نرم افزار جیمیل براي ويندوز فون,نرم افزار جیمیل براي ويندوز فون 8,نرم افزار ویندوز فون 8,ویندوز فون 8,,

نرم افزار Gmail  یک ابزار سریع و کارآمد می باشد که محصولی از سوی کمپانی گوگل بوده و شما را از وجود هرگونه مشکل در رابطه با دسترسی به صندوق نامه های شما به دور نگه خواهد داشت. این برنامه تنها مخصوص جیمیل بوده و از ویژگی های ارزشمند آن ورود با چند حساب کاربری ، مشاهده و ذخیره فایل های پیوست و ارسال ایمیل می توان نام برد.

 دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود 0.Talking Tom Cat 2.5.3 – گفتگو با تام 2 ویندوز فون

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 15:14 - سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:بازی تام سخنگو, بازی تام سخنگو 2, بازی تام سخنگو 2 ویندوزفون, بازی تام سخنگو برای ویندوزفون, بازی تام سخنگو برای ویندوزفون 8,1, تام سخنگو برای ویندوزفون, دانلود My Talking Tom بزای تام سخنگو برای اندروید, دانلود بازی تام سخنگو, دانلود بازی تام سخنگو 2 ویندوزفون 8,1, دانلود تام سخنگو, دانلود گربه سخنگو برای ویندوزفون 8,1, گربه سخنگو,

Talking Tom Cat 2 نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار صحبت با گربه ی دوست داشتنی با نام تام می باشد، گربه ی بازیگوش سخنگویی که علاوه بر تقلید صدای شما، ، حرکات جالبی را انجام می دهد و شما را می خنداند و ساعت ها شما را سرگرم می سازد. حرکاتی که تام می تواند انجام دهد بر زیبایی این بازی افزوده است که از آن ها می توان عطسه کردن ، کتک خوردنش ، گرفتن دم خود و ریختن شیر روی صورت را نام برد. این بازی که یکی از محبوب ترین  برنامه های سرگرمی اندروید است می توانید با بازی کردن با گربه سکه های طلا جمع کنید و برای خرید لباس صرف کنید و ظاهر تام را عوض کنید !


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود نرم افزار محبوب Viber نسخه 4.4.0.0 برای ویندوز فون

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 13:37 - سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب: برنامه وايبر براي ويندوز فون, دانلود برنامه viber, دانلود برنامه viber ويندوز فون, دانلود برنامه وايبر براي ويندوز فون, دانلود نرم افزار هاي ویندوز فون 8, دانلود نرم افزار وايبر براي ويندوز فون, دانلود نرم افزار ویندوز فون 8, دانلود نرم افزار گوشي ویندوز فون 8, نرم افزار viber براي ويندوز فون 8, نرم افزار viber ويندوز فون, نرم افزار viber ويندوز فون 8, نرم افزار Windows Phone 8, نرم افزار وايبر براي ويندوز فون 8,

این روزا شاید خیلی مطلب درباره مکالمه و ارسال sms رایگان شنیده باشید. خوب این مطالب چی میگن؟ مگه میشه رایگان ؟
مگه میشه مخابرات مهربان همینطور بیکار نشسته باشه تا مردم رایگان مکالمه کنن !!!!
مگه میشه ؟ !!!

آره میشه، اما از طریق اینترنت و به همراه نرم افزار....

دانلود و ادامه متن در ادامه مطالب...

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود لاین (LINE) نسخه 3.9.0.611 برای ویندوز فون

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 13:8 - سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:برنامه لاين براي ویندوز فون 8,دانلود نرم افزار line,دانلود نرم افزار line براي ویندوز فون 8,دانلود نرم افزار لاين براي ویندوز فون 8,دانلود نرم افزار ویندوز فون,دانلود نرم افزار ویندوز فون 8,نرم افزار line براي ویندوز فون 8,نرم افزار line ویندوز فون 8,نرم افزار لاين براي ویندوز فون,نرم افزار لاين براي ویندوز فون 8,نرم افزار لاين ویندوز فون 8,نرم افزار ویندوز فون,نرم افزار ویندوز فون 8,نرم افزار چت line براي ویندوز فون 8,نرم افزار چت لاين ویندوز فون 8,,

هیچ محدودیتی وجود ندارد! تماس ها و پیام به همان اندازه که شما می خواهید!

LINE برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تا به طور نا محدود تماس های صوتی و ارسال پیام رایگان داشته باشید.

در هر زمان و هر کجا که شما هستند، در 24 ساعت شبانه روز است!

LINE دارای بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان و در بیش از 230 کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد!

( در نسخه جدید تماس تصویری اضافه شده است. )

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

نرم افزار مدیریت فایل منیجر Solid Explorer 1.6.5 – اندروید

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 21:48 - دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب: اندروید 2,2, دانلود اپلیکیشن اندروید, دانلود برنامه Android, دانلود برنامه اندرویید, دانلود برنامه فایل منیجر, دانلود برنامه فایل منیجر android, دانلود برنامه فایل منیجر اندروید, دانلود فایل منیجر آندروید, دانلود نرم افزار Android, دانلود نرم افزار Solid Explorer, دانلود نرم افزار آندروید, دانلود نرم افزار اندروید, دانلود نرم افزار برای اندروید 2,2, دانلود نرم افزار فایل منیجر, دانلود نرم افزار فایل منیجر Android, دانلود نرم افزار فایل منیجر آندروید, دانلود نرم افزار فایل منیجر اندروید, فایل منیجر برای اندروید, نرم افزار اندروید, نرم افزار فایل منیجر, نرم افزار فایل منیجر اندروید,

Solid Explorer فایل منیجری منحصر به فرد است که با در اختیار داشتن دو پنل مختلف برای دسترسی داشتن به فایلها ، تجربه ای جدید را برایتان به ارمغان خواهد آورد . حتما پس از تجربه این فایل منیجر نظرتان نسبت به برنامه هایی که تا کنون از آنها استفاده می کردیده اید به طور کلی عوض خواهد شد !

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی WWE Immortals کشتی کج

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 14:48 - جمعه 10 بهمن 1393برچسب:دانلود بازی آنلاین برای اندروید ، دانلود بازی جذاب برای اندروید ، دانلود بازی جنگی برای اندروید,

ستاره کشتی کج شما کیست؟ تریپل اچ؟ جان سینا؟ آندرتیکر؟ بلا توینز؟ راک یا هوگان؟ قهرمان خود را انتخاب کنید و به دنیای WWE Immortals بفرستید.

بازی WWE Immortals حرکات وحشیانه کشتی کج کاران حرفه ای را با سیستم کنترل کننده لمسی مخصوص مبارزه اش میسر کرده است. حرکات فوق العاده مرگبار خود را بر روی حریفان انجام دهید و استخوان های حریفتان را خورد کنید.

با استفاده مکانیزم صفحه نمایشگر بازی WWE Immortals حرکات ویژه هر یک از سوپر استارهای کشتی کج را به آسانی اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

مجموعه حرکات خود را برای قهرمانتان تعریف کنید، قدرت سوپر استار خود را افزایش دهید، کاراکتر خود را ارتقاء دهید و مسابقات را به نفع خودتان به پایان برسانید.

در بازی WWE Immortals شما همچنین می توانید به صورت آنلاین با حریفان واقعی از سراسر دنیا مبارزه کنید.

در بین بازی های مبارزه ای، بازی WWE Immortals بهترین گرافیک را برای اسمارت فون و تبلت اندروید ارائه داده است.

اگر از طرفداران بازی های Injustice و Mortal Kombat هستید، بازی WWE Immortals را از دست ندهید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی Mind Games Pro تست هوش

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 14:22 - جمعه 10 بهمن 1393برچسب:دانلود بازی تمرکزی برای اندروید ، دانلود بازی فکری برای اندروید ، دانلود بازی چالشی برای اندروید,

روانپزشکان معتقدند بازی های فکری (هوش) راه مناسبی برای تقویت مهارت های ذهنی هستند. این بازی ها به شما کمک میکند تا “پیر شدن مغز” را به تعویق انداخته و در هر سنی مهارت های ذهنی خود را بهبود ببخشید. Mind Games Pro نیز یکی از بازی های همین دسته است که علاوه بر کاربرد های فوق بسیار مهیج و چالش برانگیز است.

در این بازی شما با ۲۸ تست متفاوت روبرو خواهید شد. پس از انجام هر نوع از این تست ها بازی به شما امتیازتان، امتیاز های گذشته تان، برترین امتیاز های جهان و نمودار امتیاز های تان را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب شما می توانید سیر پیشرفت خودتان را مشاهده کنید و متوجه شوید که با رکورد جهانی چه فاصله ای دارید.

از جمله تست های این بازی می توان به تشخیص چهره (به خاطر سپردن چهره و تشخیص آن) ، محاسبات ریاضی (جمع، تفریق، ضرب، تقسیم) حافظه بصری و … اشاره کرد.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود بازی Crazy Taxi City Rush تاکسی جنون آمیز

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 13:50 - جمعه 10 بهمن 1393برچسب:دانلود بازی اتومبیل رانی برای اندروید , دانلود بازی اتومبیل سواری برای اندروید , دانلود بازی ماشین سواری برای اندروید,دانلود بازی Crazy Taxi City Rush تاکسی جنون آمیز,

'

شرکت سگا را یادتان هست؟ سازنده کنسول معروف به “سگا” ؟ سری فیلم های سینمایی Crazy Taxi را چطور؟ اگر پاسختان مثبت Crazy Taxi City Rush احتمالا خاطرتان زیادی را در ذهنتان زنده خواهد کرد. اما اشتباه نکنید! این بازی به هیچ وجه قدیمی نیست، بلکه بازی است که جدیدا توسط کمپانی سگا برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی تولید کرده است. این بازی نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است.

هدف شما در Crazy Taxi City Rush مشخص است: هر چقدر لازم است جنون آمیز رانندگی کنید تا بتوانید مسافرانتان را به موقع به مقصد برسانید!

شما با رساندن هر چه سریعتر و جنون آمیز تر مسافرانتان امتیاز بیشتری کسب می کنید که با استفاده از آن می توانید قطعات تاکسی خود را بهبود ببخشید. همچنین می توانید ظاهر تاکسی تان را به سلیقه خود تغییر دهید.

قول می دهیم از بازی کردن Crazy Taxi City Rush و گرافیک سه بعدی آن و شهر خوش نقشه آن (!) لذت ببرید! لازم به ذکر است می توانید از طریق فیسبوک رکوردتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و آنها رابه چالش بکشید!

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 
 

دانلود بازی Drift Zone Trucks مسابقه کامیون ها

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 20:5 - چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:دانلود بازی اتومبیل رانی برای اندروید ، دانلود بازی ماشین سواری برای اندروید ، دانلود بازی ماشینی برای اندروید, android, android 2,1, android market, google play, htc, mobile, motorola, samsung, sony ericsson, موبایل, گوگل پلی, اچ تی سی, اندروید, سونی اریکسون, سامسونگ,

آماده اید تا در رقابت کامیون ها برنده شوید؟ این هدف شما در بازی Drift Zone: Trucks است. اگر فکر می کنید که مسابقات کامیون ها کسل کننده خواهد بود سخت در اشتباهید زیرا برای پیروزی در این بازی باید با سرعتی جنون آمیز برانید!

Drift Zone Trucks یکی از بهترین بازی های مسابقه ای اندروید است که ساعت ها وقت شما را خواهد گرفت! این بازی در انتخاب کامیون بیش از ۴۰ انتخاب منحصر به فرد را در اختیارتان قرار می دهد. شما پس از انتخاب کامیون نیز می توانید آن را به سلیقه خود تغییر دهید. این بازی بیش از ۳۰ مرحله دارد. این مراحل مسابقاتی اند که در ۱۲ فصل و شرایط مختلف آب و هوایی برگزار می شوند.

Drift Zone Trucks با گرافیکی فوق العاده و چشم نواز تقریبا هر کسی را جذب خود می کند. تلفیق گیم پلی روان و Real Racing توانسته تقریبا تمامی طرفداران سبک Racing را راضی کند. اگر از بازی های Drifting یا Racing خوشتان می آید این بازی قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد!

راه پیروزی در این بازی در ۳ چیز خلاصه می شود: سرعت، حرکت از کناره ها، ترمز در پیچ ها!

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

پاک سازی ویندوز با CCleaner v5.02.5101

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 13:32 - چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:پاک سازی ویندوز با CCleaner v5,02,5101,CCleaner, CCleaner Pro, CCleaner Pro v5,02,5101, CCleaner v5,02,5101, برنامه, برنامه CCleaner, برنامه CCleaner Pro, برنامه CCleaner v5,02,5101, دالود نرم افزار CCleaner Pro, دانلود CCleaner, دانلود CCleaner Pro, دانلود CCleaner v5,02,5101, دانلود آخرین نسخه CCleaner Pro, دانلود برنامه CCleaner, دانلود برنامه CCleaner v5,02,5101, دانلود نرم افزار CCleaner, دانلود نسخه آخر CCleaner Pro, دانلود نم افزار CCleaner v5,02,5101, نرم افزار CCleaner, نرم افزار CCleaner Pro, نرم افزار CCleaner v5,02,5101,

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. همچنین این نرم افزار دارای بخشی است که کاربر میتواند به راحتی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پاک کند. همچنین بخشی نیز برای مدیریت استارت آپ و در نتیجه افزایش سرعت بارگزاری و خاموش شدن ویندوز تعبیه شده است.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 19 Final

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 22:43 - سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:آموزش رایگان کرک کردن Internet Download Manager, آموزش فعال کردن IDM, آموزش پچ IDM 6,21,19, آموزش کرک کردن IDM, دانلود IDM 6,21,19, دانلود رایگان IDM 6,21,19, دانلود مستقیم IDM 6,21,19,

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود Hellish Neighbours 1.0.6 بازی خاطره انگیز همسایه جهنمی

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 17:28 - سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:دانلود Hellish Neighbours 1,0,6 بازی خاطره انگیز همسایه جهنمی آندروید ,دانلود Hellish Neighbours 1,0,6 بازی خاطره انگیز همسایه جهنمی اندروید,

 

Hellish Neighbours : New Year  بازی فوق العاده زیبایی در سبک های فکری و ماجراجویی می باشد که به مناسبت کریسمس نسخه اندروید آن منتشر شده است. اگر شما نیز یکی از طرفداران بازی های ویدئویی باشید محال است نام بازی Hellish Neighbours (همسایه جهنی) به گوشتان نخورده باشد یا حداقل یک بار آن را تجربه نکرده باشید این بازی در اوایل سال های 2007 برای پلتفرم PC عرضه شد که در زمان خود با استقبال بسیار زیاد علاقه مندان  بازی مواجه شد.

با شخصیت اول این بازی همراه شوید و تلافی آزار و اذیت های همسایه خود را در بیاورید نقشه هوشمندانه ایی با استفاده از وسایل مختلف طرح کنید تا همسایه را در دام بیندازید و از اذیت شدن او لذت ببرید ! در این حین مراحل را پشت سر گذاشته و جزء قهرمانان این بازی شوید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود LAUNCHER 8 PRO 2.6.3 لانچر زیبای ویندوز فون 8 برای اندروید

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 15:48 - سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:Launcher 8 V 2,6,3 update,دانلود LAUNCHER 8 PRO 2,6,3 لانچر زیبای ویندوز فون 8 برای اندروید,,

آیا شما نیز از محیط پیش فرض سیستم عامل آندروید خسته شده اید و به دنبال چاره ایی برای تعویض آن می گردید ؟

دیگر نگران نباشید LAUNCHER 8 PRO تم بسیار زیبایی می باشد که میتواند ظاهر خسته کننده موبایل شما به تم ویندوز فون تغیر دهد تا برای مدتی تنوعی ایجاد شود و تم پیش فرض آندروید را از این رو به آن رو کند این لانچر با دارا بودن بسیاری آیکون های HD و تصویر زمینه های با کیفیت بالا محیط پلتفرم آندرویدی شما را شبیه به ویندوز فون می کند که قطعا شما با دیدن این لانچر زیبا شگفت زده می شوید .

با استفاده از این تم شما با محیط های مختلفی مانند : چوبی ، فلزی ، شیشه ایی و … مواجه میشوید که می توانید به دلخواه خود آن ها را تغیر دهید هم چنین این لانچر بسیار فوق العاده دارای Screen Lock بسیار زیبا و متنوعی می باشد که برطبق سلیقه خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

بازی استراتیژک شهرسازی SimCity BuildIt v1.2.19.19850 – اندروید

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 12:28 - سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب: بازی Android, دانلود بازی Android, دانلود بازی SimCity BuildIt v1,2,19,19850, دانلود بازی SimCity BuildIt v1,2,19,19850 برای Android, دانلود بازی SimCity BuildIt v1,2,19,19850 برای اندروید, دانلود بازی استراتیژک شهرسازی, دانلود بازی استراتیژک شهرسازی برای Android, دانلود بازی استراتیژک شهرسازی برای اندروید, دانلود بازی اندروید,

SimCity BuildIt یک بازی فوق العاده می باشد که با گرافیک HD و به صورت سه بعدی برای اندروید است . در این بازی شهر خود را ساخته و مدیریت کنید ! شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و شهروندان را به هر آنچه که نیاز دارند برسانید ، سپس با درآمدی که به صورت روزانه کسب می کنید، در بخش های اقتصادی سرمایه گذاری کنید تا به سوددهی فراوانی برسید. بازی دارای ساختمان های ۳ بعدی با گرافیک بسیار بالا می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

دانلود برنامه CleanWiz ابزار بهینه سازی اندروید

نویسنده : کیوان ایرانخواه | تاریخ : 1:32 - چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:دانلود برنامه افزایش سرعت گوشی ، دانلود برنامه بهینه سازی سرعت اندروید ، دانلود برنامه مدیریت برنامه ها برای اندروید,

با برنامه CleanWiz سیستم عامل اندروید خود را همیشه پاک، امن و سریع نگه دارید. بعد از مدتی کار با دستگاه های اندرویدی و نصب چندین برنامه و بازی حتما احساس کندی را روند کار دستگاه احساس خواهید کرد، برای بهتر شدن سرعت اندروید باید برنامه ها و فایل های اضافی را پاک کنید، اما پاک کردن دستی و یک به یک فایل ها و برنامه کار دشوار و زمان بری است، حتی با پاک کردن برنامه باز مقداری فایل مخفی در اندروید باقی می ماند که خود این نیز باعث تداوم کندی می شود، برنامه CleanWiz به صورت هوشمند می تواند سیستم عامل اندروید را بهینه و فایل های اضافی را پاک کند که سبب افزایش سرعت دستگاه می شود.

 

دانلود در ادامه مطالب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» تبلیغات ( 1398/07/13 )
» دانلود نرم افزار عکس هاShots 4.2.1 برای آندروید ( 1394/07/13 )
» دانلود پلیر حرفه ای jetAudio Music Player Plus v6.2.0 برای آندروید ( 1394/07/08 )
» دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Advanced Download Manager pro v5.0.1 برای آندروید ( 1394/07/07 )
» دانلود نرم افزار یادداشت برداری Evernote 7.2 build 1072034 برای آندروید ( 1394/07/07 )
» دانلود برنامه LINE Launcher 2.0.95 برای آندروید ( 1394/07/06 )
» دانلود نرم افزار تلگرام Telegram 3.2.2 برای آندروید ( 1394/07/05 )
» دانلود نرم افزار آنتی ویروس PSafe Total 2.5.5 برای آندروید ( 1394/07/04 )
» نرم افزار رایت Nero Burning ROM 2016 17.0.00200 ( 1394/07/04 )
» دانلود بازی ماشین سواری Traffic Nation: Street Drivers 1.06 برای آندروید ( 1394/07/04 )
» دانلود نرم افزار پخش موسیقیBuMP Music Player 0.4.1 ( 1394/07/04 )
» دانلود بازی کم حجم کاوشگران مشهور برای کامپیوتر ( 1394/07/01 )
» دانلود نرم افزار ویراشگر Weave 1.3.5 برای آندروید ( 1394/07/01 )
» دانلود نرم افزار آنتی ویروس WeSecure 1.4.0.81 ( 1394/06/31 )
» دانلود بازی کلش اف لردز Clash of Lords 2 v1.0.345 ( 1394/06/30 )
» دانلود نرم افزار ضبط تماس Yallo 1.2.18.2 ( 1394/06/29 )
» دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی استیم Steam 2.0.31 ( 1394/06/29 )
» فیلم نقد و برسی گوشی هواوی Honor 4X (فارسی) ( 1394/06/25 )
» دانلود آنتی ویروس حرفه ای avast! Mobile Security 4.0.7891 برای آندروید ( 1394/05/05 )
» نرم افزار وایبر برای ویندوز Viber 5.1.0 ( 1394/02/24 )